Zostaňte zdraví na cestách s Blendea

Ahojte cestovatelia, prihováram sa po dlhšom čase a rovno s poriadnou "zelenou" bombou. Určite nie som jediná, ktorú vždy dorazí aklimatizácia alebo trpí slabšou imunitou. Nie je vôbec jednoduché udržať si zdravie keď lietate z tepla do chladu a naopak. Ja osobne radikálne zmeny počasia nezvládam najlepšie a zväčša po návrate prepadnem chorobe. Nikdy sa mi so sebou nechcelo ťahať rôzne vitamíny pretože povedzme si úprimne, keď cestujete s príručnou batožinou každé miesto je vzácne. Rozhodla som sa ale dať šancu produktu Petra Chodelku, ktorý má v sebe asi všetko, po čom vaše srdce piští.



Asi sa pýtate sami seba, v čom je tento záhadný zelený prášok lepší než hocičo iné? A práve kvôli tejto otázke vznikol tento článok. Nepatrím do skupiny ľudí, ktorá berie vitamíny alebo akékoľvek iné výživové doplnky. Príde mi to totiž príliš umelé a som názoru, že všetko, čo organizmus potrebuje do seba dokáže dostať z čisto prírodných zdrojov.

Dočítala som sa ale o spomínanom produkte. Veľmi ma oslovilo jeho zloženie.

  • Zelený jačmeň
  • Mladá pšenica
  • Spirulina
  • Chlorella 
  • Mätové lístky
Nič viac, nič menej. Super, však? A ak by ste si mysleli, že nič lepšie už nepríde, tak verte tomu, že príde. 90 gramová plechovka okrem spomínaného zloženia neobsahuje ani gram lepku či cukru, je vhodná pre vegetariánov aj vegánov a ako ste mohli vyčítať z balenia, je 100% BIO.

Keď som si bola na pošte vyzdvihnúť svoj balík, bola som plná očakávania. Tešila som sa, že vyskúšam niečo nové a možno pomôžem aj vám, ostatným cestovateľom, udržiavať sa fit na cestách. Balenie obsahovalo 90 gramovú plechovku zelenej zmesi spolu s praktickým 3-decovým shakerom, malú lyžičku na prášok, list od Petra v ktorom vysvetľoval, ako sa k týmto "superpotravinám" dostal a čo ho viedlo k tomu vytvoriť produkt a zopár informácií o zmesi spolu s 10% zľavou na ďalší nákup.




Nevedela som sa dočkať, kedy prášok konečne vyskúšam a aby to bolo o niečo zaujímavejšie, zapojila som do ochutnávky celú rodinu. Podľa návodu som vysypala 1 lyžičku do vody (môžte kľudne použiť niečo iné - napríklad džús alebo pridať prášok do jedla, ako som to vyskúšala aj ja), zahrala som sa na barmana a o necelú minútu mi v shakeri vznikla tmavozelená tekutina. Chuť ma veľmi prekvapila, pretože mi pripomínala čaj Matcha. Zvyšku rodinky tiež zachutil takže sa obávam, že o svojich 90 gramov veľmi rýchlo prídem.




Nie je špecifikované, kedy je najlepší čas na pitie takže je čisto na vás, kedy si nápoj pripravíte. Ja si prášok pridávam napríklad do bieleho jogurtu a nápoj si pripravujem väčšinou večer pred spaním, zatiaľ čo mama preferuje pitie ráno pred jedlom.

Čo sa účinku týka, zmes by sa mala postarať o zlepšenie trávenia, kvalitu pleti, posilnenie imunity a rovnako slúži aj na detoxikáciu organizmu.

Myslím, že je to ideálna kombinácia všetkého, čo cestovateľ potrebuje. Plechovka je relatívne malá, takže sa zmestí hocikam a neoberie vás o veľa miesta. Čo je ale najdôležitejšie - nedávate do seba žiadnu chémiu ale kvalitný prírodný výrobok, ktorý okrem zelených superpotravín neobsahuje nič iné.

V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte napísať komentár, rada pomôžem a poradím, ak bude treba :-). Prajem vám pekný zvyšok víkendu.


2 komentáre:

  1. Už dlho rozmýšľam nad niečím, čo mi pomôže s aklimatizáciou po návrete z cudziny. Ďakujem za hodnotnú recenziu. Blendeu určite vyskúšam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som naozaj rada, že Vám recenzia pomohla. Určite sa oplatí skúsiť :-)

      Odstrániť