To najlepšie z Gréckej kozmetiky

Ahojte, tento článok mal pôvodne výjsť hneď po návrate z Grécka no nakoniec som sa rozhodla ho nepísať. S odstupom času som si ale povedala, že niektorým divčatám by mohli produkty, ktoré spomeniem pomôcť, či už pri problémoch s pleťou alebo vlasmi. Počas štyroch mesiacov na ostrove som mala veľa príležitostí vyskúšať naozaj hocičo a v tomto článku vám prinesiem mnou overených víťazov a pridám vám aj stránky, na ktorých je produkty možné dostať.




Kúsok od hotela sme mali jeden super obchodík s kozmetikou a doplnkami obohatenými o olivový olej. Zo začiatku sme ich chodili iba potichu obdivovať nakoľko bolo všetko drahé, a tým myslím NAOZAJ drahé. Netrvalo dlho a podľahla som. Už pri vstupe všetko krásne voňalo, do toho z každého výrobku bol k dispozícii tester, ktorý len potvrdil, že to za tie peniaze stojí.

Moja prvá investícia ma prekvapila asi zo všetkých najviac. Som veľkým fanúšikom face wash-ov, zbožňujem asi každý, ktorý som doteraz vyskúšala, pretože mám to šťastie, že mi po nich zostane hebká tvár. Po tomto konkrétne som siahla lebo sa mi páčil jeho jednoduchý dizajn a rovnako aj kombinácia uhorky a pomaranču. Do toho skvele voní a obsahuje organický olivový olej. 300 ml fľaša mi vydržala približne 3 mesiace a 2 plné som si pravdaže odniesla domov. Stačí veľmi malé množstvo, úžasne napení a ten výsledok je proste top. Po prvom použití som si uchvátená hladkala tvár asi 10 minút haha. Určite odporúčam vyskúsať, je vhodný je všetky typy pleti.



Druhý malý zázrak je olejček na vlasy. Neskromne sa volá "vzácny" no tento názov si zaslúži. Okrem tradičného olivového oleja obsahuje ešte hroznový olej a mandľový olej. Ja osobne som typ skôr trpiaci suchými vlasmi, takže pre mňa sú oleje super, no pre baby s vlasmi, ktoré majú tendenciu sa mastiť asi nie. Používa sa iba v malých množstvách od polovice vlasov dolu. Vydrží veľmi dlho, ešte teraz mám viac ako polovicu fľašky. Pre vyrývačov, ktorí sú názoru, že iba bezducho ospevujem grécke výrobky prikladám fotky svojich vlasov po cca 2 týždňoch používania. Pre mňa to bola úžasná zmena nakoľko lesk sa pri mojich vlasoch dosahuje veľmi ťažko.






Na záver kategórie "vlasy" nesmie chýbať šampón. Na tieto malé nenápadné veci som narazila úplnou náhodou na spodu regálu. Mali tam približne 8 druhov pre všetky rozličné typy vlasov. Ja som si ako prvý zvolila bledomodrý "ocean", ktorý zachováva prirodzenú hydratáciu vlasov a je určený na každodenné použitie. Je to tuhý šampón, čo znamená, že sa používa trochu odlišne ako bežný no nie je to žiadna veda. Nechtom oddelíte požadované množstvo, zľahka namočíte, rozotriete medzi rukami kým sa všetka hmota nezmení na penu a nanesiete na vlasy. Odporúča sa zopakovať postup dvakrát ale úplne stačí raz. Pri poslednom nákupe som si do košíku hodila aj kamilkový na bežné použitie, rastlinný, ktorý zvyšuje odolnosť vlasov a zbavuje ich odumretých častí a hydratačný olivový.







A zlatý kliniec, môj najväčší poklad - krém na tvár. Bola to asi moja najväčšia investícia ale spokojnosť neopísateľná. Je určený pre všetky typy pleti a vyrobený zo 100% prírodných produktov. Len pre zaujímavosť vypíšem pár jeho zložiek: včelí vosk, extra virgin olivový olej, arganový olej, mandľový olej, shea maslo, esenciálne oleje z ruže, jazmínu, kamilky a veľa iného. V kombinácii s face wash-om si neviem nič lepšie pre svoju pleť predstaviť. Jediné, čo by som mu vytkla, je vôňa. Mne osobne nie je vôbec príjemná ale zvyšku rodiny voní, takže je to asi dosť individuálne. Konzistencia je tuhá a ak z neho chcete dostať materiál na natieranie, musíte krúžiť po obvode tak minútu haha. Odfotený ho bohužiaľ nemám, no pod text vám dám linky na všetky spomenuté veci.

Krém na tvár
Tuhé šampóny
Olej na vlasy
Face wash



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára