Travel Diary: Na mori

Ja viem, že som vám sľúbila ďalší článok už včera ale boli tu bohužiaľ dôležitejšie veci to do. Keď mám byť úprimná moc sa mi do toho nechcelo ani dnes ale keď vidím, že niektorí ľudia na tie články čakajú a chcú si ich prečítať je to pre mňa ako začiatočníka veľká motivácia. Druhý a tretí deň našej cesty sme strávili na lodi. Miami je od Jamajky vzdialená niečo cez 1740km a keďže to bola naša prvá zastávka plavby, museli sme sa tam najskôr deň plaviť. Po vstupe na loď som mala zmiešané pocity. Bola obrovská a pochybovala som, že sa tam niekedy v živote vyznám. Kým boli miestnosti bez ľudí pofotila som aspoň pár z nich. 


Pohľad na hornú palubu lode, na ktorej boli bazény, jacuzzi, bary,
"outdoorové kino" a podobne



Takto vyzerala recepcia, kde každý večer hral úžasný klavirista!
 
V tejto reštaurácii sme vždy večeriavali. Jedávalo sa vo dvoch
a každá izba mala svoj stôl.

Aby som bola presná na lodi bolo 8 barov, športová aréna, 4D kino, simulátor virtuálneho sveta, disco, bazény som nepočítala, SPA, parfuméria, duty free shop, photo shop a milión ďalších vecí. Prvý deň sme netušili, čo skôr robiť. Prechádzali sme sa po celej lodi asi hodinu. Rozhodli sme sa skúsiť gym. Boli tam úplne nové stroje a nikto tam nebol. Zapísali sme sa a cvičili sme si sami. Dúfala som, že to tak zostane aj nasledujúce dni ale hneď deň na to už bolo obsadených všetkých 10 bežiacich pásov a ľudia čakali v rade, kým sa aspoň jeden z nich uvoľní. Vo všetkých sa prebudil športový duch a bývalo to tam dosť hlava na hlave. Ďalšia vec na rade bolo vykrádanie stroja s točenou zmrzlinou. Nikdy by ma nenapadlo, že JA budem chodievať na také poriadne 3 točené zmrzliny denne. Ale predsa v tom nenechám brata samého. Aká som len obetavá. 

Prvá noc bola dosť hard. Všetkým nám bolo zle z toho kolísania sa na vode a už len pri sedení sa nám otáčal žalúdok. Zjedla som teda jeden Kinedryl na upokojenie žalúdka ale ten ma akurát tak uspával. Sedela som na večeri a padala mi hlava. Rest of my fam z toho mala obrovskú zábavu ale pre mňa to bolo dosť utrpenie tam sedieť a držať sa pri živote. Našťastie po takých troch dňoch sme už vôbec nevnímali, že sa hýbeme a vidieť iba oceán pri pohľade z okna nám prišlo uplne normálne. 

Posledný deň na mori pred navštívením Jamajky sme mali dosť lenivý. Nič sa nám nechcelo, najradšej by sme preležali celý deň ale to by bola naozaj veľká škoda pri tých možnostiach. Jediná z hnilej rodinky som sa vybrala cvičiť, potom sprcha a hurá vyvaliť sa von. Snažila som sa na hornej palube nájsť aspoň jediné voľné lehátko ale bez šance. Všetci okupanti na nich mali buď uteráky alebo svoje ctené rite. Po pol hodine chodenia hore-dolu som sa na to vykašľala. A asi som urobila dobre. Už večer všetci vášniví opaľovači svietili na červeno. Celý deň pofukovalo a nikto z nich necítil aké silné to slnko bolo a všetci do jedného sa spálili. 

Na záver už iba pridám fotky nejakých barov a divadla. Nečakala som že sa tak rozpíšem tak snáď to oceníte. Jamajka už čoskoro!!


Jazz bar




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára