Posledný týždeň na Slovensku

Ahojte! Absolútne netuším, ako sme sa stihli od Vianoc dostať až sem ale je to oficiálne posledný týždeň na Slovensku pred odchodom do USA. Zatiaľ si vôbec neuvedomujem, že niekam ideme. Nemáme zbalené ešte nič, posledné dva týždne okrem učenia veľa nerobím a doteraz na mňa nejako nedosadla cestovateľská nálada alebo ako to nazvať. Aby toho nebolo málo stále nemáme lístky na loď (ktoré sa mali poslať myslím dva týždne pred odchodom), nevieme kedy presne letíme, do toho bol nejaký problém s vízami takže sa nenudíme. Keďže zasa strávim ďalší obľúbený týždeň na internáte musím si začať chystať veci už dnes. To by som ale nemohla mať kufor tam,že? Ani neviem, kde začať. Najradšej by som si okrem plaviek nezobrala nič ale to by asi nebol najlepší nápad.


 Celá rodnika už pekne stresuje, perie všetko, čo sa dá, googlia najzaujímavejšie miesta len ja nerobím vôbec nič. Povedala som si, že na túto dovolenku sa už nebudem baliť na poslednú chvíľu ako to robím vždy ale ako tak na seba pozerám, zasa raz zapnem kufor pol hodinu pred odchodom na letisko. Asi je to tým počasím posledných dní ale nič sa mi nechce. Jediná záchrana je pre mňa pomyslenie na to teplo, ktoré ma čaká. Už len zvládnuť tento týždeň v škole a mám/e pokoj. 

Nakoniec som sa však dokopala a začala si chystať veci. Nemám rada balenie. Väčšina mojich kamarátov nechápe, ako si môžem baliť jeden kufor 3 hodiny. Ani ja to dosť dobre nechápem. Zo začiatku nemám doňho čo dať a po tých hodinách ho neviem zatvoriť. Väčšinou aj tak 1/2 vecí zostane nedotknutých. Okrem toho mám v pláne si tam dosť veľa oblečenia nakúpiť takže tentokrát určite nespravím rovnakú chybu so zbytočne prepchatým kufrom. Ak by sa mi podarilo získať nejaké kúsky, ktoré budú stáť za to, určite sa o ne s vami podelím v osobitnom článku.

Až teraz som si uvedomila, že je dnes Valentín. Ako ste ho strávili? My sme ho mali v pláne najskôr osláviť už v piatok. Ten však sprevádzalo pár nečakaných návštev. Keďže išla mamina s priateľom na wellness romantici mala som voľný dom. Rozhodla som sa teda, že v piatok k nám zavolám okrem frajera ešte jedného kamaráta, nech je sranda. Z ničoho nič sa ale u nás objavil môj bývalý frajer, ktorý sa zoznámil s aktuálnym. Fakt super stretnutie, tuším si sadli. Keď sme zostali v plánovanej zostave sa neplánovane pridali ďalší kamaráti. Nevadí aj tak bol super.

V sobotu bol finally Valentín time. Chcela som svojich chlapcov (frajera a brata) niečím potešiť a tak som urobila špaldové palacinky sladené stéviou s čerstvým + mrazeným ovocím a domácim jahodovým (low sugar) džemom. Nechcem sa chváliť ale naozaj sa podarili. Nie sme veľmi fanúšikovia Valentína a preto sme si len urobili popcorn, zapli film a mali pekný večer. Až na pár blbších momentov. Dúfam, že ste si užili víkend a ja sa utekám baliť lebo ma zachvílu mamča asi zožerie.


Minútka ticha pre nezvestné palacinky.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára