Latest news

Nádhernú slnečnú nedeľu prajem! Práve som sa vrátila z vonku a keď ste tam dnes ešte neboli okamžite utekajte. Je naozaj krásne a je škoda zabiť celý deň vnútri ako som to najprv mala v pláne. Nie že by som chcela ale učenie nepustí. Zvládla som ho ale o dosť skôr ako som si myslela a tak ma rodinka ukecala na prechádzku. Padlo mi to dosť dobre pri tom ako málo času spolu kvôli intráku trávime. Takže vyvetraná so super náladou sa s vami chcem podeliť o udalosti a novinky poslendých dní.

Som neplánovane doma už od stredy keďže mi bolo v škole celý deň zle a vyhrotilo sa to pomaly až k odpadnutiu. Radšej som volala mame lebo tieto problémy u mňa nie sú žiadnou novinkou. Pravdaže aj od nej (okrem celej triedy) nasledovali tehotenské vtipy, vymýšľanie mien potomkovi a podobné záležitosti. Zvyšok stredy som pre istotu iba preležala lebo mi stále nebolo dobre. Vo štvrok som už mala akčné plány s cvičením ale nevydalo. Hneď ako som sa pokúsila sa len navliecť do športového oblečenia ma mamina zahnala naspäť do postele s novou várkou vitamínov. Keď už som mohla iba ležať celý deň som strávila čítaním svojho milovaného Matkina, pitím zeleného čaju a ako maród som si po sto rokoch dopriala krupičnú kašu.

Nie je jej tak veľa ako to vyzerá a aj tak po mne
polovičku dojedal brat lebo mi bolo zle.



Konečne tu bol piatok. Aj keď mne to mohlo byť teoreticky jedno keď som bola od stredy doma ale mala byť moja druhá oslava 18-tky s rodinou. Sľúbila som ešte týždeň dopredu že budem pomáhať s prípravami. Bola som nápomocná asi natoľko, že som urobila kuracie soté (z kuraťa, ktoré predtým mama celé umyla a nakrájala) s olivami ako náplň do tortilly. Wau. Chceli by ste ma doma ako pomocníčku čo? Mala som v pláne vám sem hodiť aj fotku tortilly ale v mojom podaní vyzerala naozaj divne a nechcem to tu kaziť. Oslava bola naozaj super, nečakala som, že sa s rodinou nejak extra zabavím ale naozaj nemám čo vytknúť.

Úplnou náhodou sme počas oslavy dozvedeli, že cez veľkonočné prázdniny plánujeme poznávačku Talianska, na ktorú sa už teraz neviem dočkať. Zatiaľ ho poznám iba ako dovolenkovú destináciu a práve preto sa hrozne teším na všetky tie mestečká. Je mi trochu ľúto, že nejdeme v čase karnevalu ale nejak to snáď prežijem. Na programe sú mestá ako Siena, Lucca, Verona, Benátky a rôzne iné menšie mestečká.

V sobotu som sa po 3 dňoch dostala von. Doobedie a poobedie som zabila učením sa môjho obľúbeného slovenského jazyka a po skoro štyroch hodinách už som mala dosť. Zobrala som psa a išli sme sa na hodinu prejsť keďže bolo rovnako krásne ako dnes. Bola by som aj dlhšie keby nebolo tak strašne mokro. Nakoniec som sa pre dobro seba aj svojich topánok na ktorých sa mi urobila krásna blatová platforma rozhodla radšej vrátiť.


Vyzerala som naozaj pôvabne.


No a na večer sme sa rozhodli zakončiť sobotu aquaparkom. Vybrali sme sa síce trochu neskoro ale iné plány sme nemali takže to nevadilo. Od šiestej do deviatej sme sa kúpali ale už po hodine sme nemali čo robiť. Náš nový, skvelý, úžasný trnavský aquapark je síce pekný, ale tri hodiny sú viac než dosť nie ešte tie celodenné vstupy. Dali sme si predsavzatie že aspoň vyskúšame všetky (2) tobogány. Aj tie boli dosť slabé. Nevadí, užili sme si to aj tak, nám ku šťastiu veľa netreba. Keď nám konečne vypršali 3 nekonečné hodiny rozhodli sme sa, že to zaklincujeme koláčikom. Aby sme neboli až také prasiatka vyhrala to bezlepková makovo-višňová torta a polhodinová "partička" šachu. Keď to sem píšem prídem si, ako keby sme boli dôchodci ale bola to naozaj sranda.

Keď ste čakali nejaký hlboký meaning článku asi som vás sklamala ale pri takejto nálade mám chuť sa len tak vykecať. Užite si ešte krásny deň!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára