Coming soon: USA

Myslím, že nie som jediná, kto miluje cestovanie a najradšej by nerobil nič iné. Za posledný rok som toho stihla o dosť viac ako som predpokladala, no tento rok toho nebude o nič menej. Minulý rok mi priniesol napríklad Egypt, Turecko, Taliansko, Liparské ostrovy, Francúzsko, Maďarsko, Nemecko a iné krajiny. Tohtoročné dobrodružstvo sa však začne niečim väčším a to USA. Ako som spomínala v predchádzajúcom článku, k 18-tim narodeninám som dostala svojho vytúženého koňa. Netušila som, že ma čaká ďalšie prekvapenie v podobe 11 dňového výletu do Spojených Štátov. Čakajú nás miesta ako Mexico, Bahamas, Cayman Islands, Jamaica a Miami. Musím sa priznať, že najprv som mala menjšie obavy. Videli sme síce už časť sveta, no takto ďaleko a z časti na "vlastnú päsť" sme ešte neleteli. Keď zvládneme prísť do Miami a nájsť náš hotel "najhoršie" bude za nami. Zvyšok cesty budeme totiž na výletnej lodi. Každé ráno zakotvíme v inom prístave a do večera môžme skúmať nové miesta, jedlá, tradície, spoznávať nových ľudí a hlavne si to užívať. Na každé z miest budeme mať buď deň alebo dva. Záleží od ich vzdialenosti. Podľa plánu cesty budeme 2 dni iba na mori. To ale nie je problém pretože pochybujem, že by sme sa na 12 poschodovej lodi plnej bazénov, barov, reštaurácií, kasín, posilňovní, tenisových kurtov a podobných záležitostí dokázali nudiť. Je ale trochu smutné, že na jednej lodi je toho viac ako v celom mojom meste. Každopádne dátum odchodu je čoraz bližšie a my sa už nevieme dočkať (pochopiteľne). Budem sa snažiť z každej zastávky urobiť osobitný článok, v ktorom rozpíšem všetky zaujímavosti, zážitky, zistenia, prípadné komplikácie a urobím z toho taký travel diary. Pravdaže pridám aj fotky, aby ste si niektoré miesta/veci vedeli lepšie predstaviť. Na lodi internet určite nebude takže s článkami začnem tesne po návrate. Máte sa na čo tešiť!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára