The best of January

Rozhodla som sa, že keď sa blíži koniec januára, podelím sa s vami o moje obľúbené produkty/veci, ktoré som mala možnosť tento mesiac odskúšať. Väčšinu z nich som dostala ako darček, keďže som nedávno oslávila 18 rokov ale sú medzi nimi aj také, ktoré som si kúpila sama pretože som bola zvedavá, či sú naozaj tak dobré ako sa o nich hovorí. 

Voňavky

Január bol pre mňa rozhodne bohatý na nové vône. Prvou z nich je 'Downtown' od Calvin Klein. Mne tento parfém naozaj neskutočne sadol. Jeho jemná kvetinová vôňa je typicky ženská, veľmi príjemná a sebavedomá. Myslím, že sa dá použiť pri hociakej príležitosti a ani po pár hodinách nevyprchá. Avšak nie každému sadne. Je o niečo ťažšia ako bežné dievčenské parfémy.



Ako ďalší som dostala parfém 'Marry me!' od Lanvin. Zatiaľ som od Lanvin vyskúšala iba Eclat a keďže som s ním bola veľmi spokojná, dosť sa teším a zároveň aj veľa očakávam od tohto nového kúsku do zbierky. Vonia zamilovane, šťastne a trochu odvážne. Zo začiatku je sladká, no po pár hodinách vonia uplne inak. Ale stále dobre. 




Kozmetika

Ako prvý kozmetický kúsok tohto mesiaca je rúž od Astor 104 'Pine for rose'. Dostala som sa k nemu viac menej omylom, pretože mamine nesadla farba. Keďže som dosť bledá mne sadol veľmi dobre. Je jemne ružový a je vhodný na každodenné nosenie. Nie je moc pútavý ani výrazný ale mne to celkom vyhovuje. Jeho jemný odtieň pekne ladí s hociakým oblečením. 





Po svojej skúsenosti s ceruzkou na obočie z H&M (don't hate, bola to moja prvá) som si povedala, že musím skúsiť niečo nové. Nie, že by som s ňou nebola spokojná ale moc mi nesadol odtieň. Rozhodla som sa vyskúšať ceruzku od značky Catrice presnejšie 040 'Don't let me Brow'n'. Po prvom použití som bola naozaj zhrozená, lebo bola ešte tmavšia ako tá z H&M a myslela som si, že ju môžem rovno zahodiť. Časom som sa ale lepšie naučila ju používať tak, aby mi odtieň sedel a momentálne som s ňou dosť spokojná. Hlavne sa mi páči kefka na obočie, ktorá ho pekne upraví presne podľa vašich predstáv. 







Make-up

Posledného pol roka som používala výlučne make-up 'Affinitone' od Maybelline New York, ktorý mi super sadol a nemala som v pláne ho meniť. Nakoniec som sa však rozhodla, že chcem zmenu. Som typ človeka, ktorý potrebuje neustále niečo meniť a tak som zmenila aj make-up. Rozhodla som sa pre 'Skin perfection' od L'oreal Paris. Je to BB cream, ľahko sa aplikuje a naozaj ladí s tónom vašej pleti. Po BB creame od Garnier som neplánovala ešte niekedy kupovať BB cream lebo mi vôbec nesadol a nebolo ani vidno, že ho mám. Tento je však jemne vidieť a zakryje všetky malé nedokonalosti bez toho, aby ste pôsobili že máte na tvári kilo make-upu. 





 Šperky

Ako poslednú kategóriu som zvolila šperky. Bežne si ich veľa nekupujem, pretože ich nemám k čomu nosiť (okrem náhrdelníkov). Náhle sa mi však zbierka obohatila rovno o dva nové kusy. Jedným z nich sú naušnice Swarovski od môjho brata. Sú menšie 'napichovačky' obložené malými kamienkami a jedným veľkým tmavým v strede. Sú skôr spoločenské alebo k elegantnejšiemu oblečeniu. Sú síce malé ale veľa ľudí na prvý pohľad upútajú. Druhú časť šperkov tvorí strieborný náhrdelník v tvare srdiečka. Je jednoduchý, ale zároveň vkusný a milý. Kľudne sa môže nosiť či už bežne na von alebo na spoločenské akcie. Určite by ste ním nič nepokazili.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára