Prečo pol roka nevyšiel článok a aké krajiny sa chystám navštíviť v najbližších mesiacoch

Ahojte po naozaj veľmi dlhej dobe. Mnohí z vás mi písali, čo sa deje, prečo nevychádzajú články, prečo som nenapísala o zvyšku našej netradičnej severskej dovolenky. Dôvodov je hneď niekoľko a aj keď som si povedala, že ďalší článok výjde až na vlastnej doméne a prerobenom blogu rozhodla som sa, že nebudem dlhšie stagnovať. Preto vám v tomto príspevku vysvetlím, čo zapríčinilo moju polročnú pauzu a na zážitky z ktorých krajín sa môžete v blízkej budúcnosti tešiť.


Prečo nevychádzali články?


Myslím, že viacerí blogeri sa stotožnia s prvým bodom mojej neaktivity, ktorým je dočasná strata chuti písať a nedostatok nápadov. V podobnom štádiu som sa už raz ocitla a je to naozaj nepríjemný pocit. Veľmi radi by ste sa podelili o nejaký super zážitok z cudziny alebo sa len tak  prihovorili svojim čitateľom, no neviete nájsť slová. Hodinu sedíte za notebookom a nie ste schopní vyprodukovať ani len úvod. Presne to bola moja situácia. Mám stovky zážitkov z návštevy Nórskej národnej galérie, potuliek po Osle, 30 kilometrového okruhu Fínskym národným parkom, výstupu na najvyšší vrch celej Škandinávie, kempovania pod ľadovcom a pokračovať by som mohla ešte dlho, no článok som nebola schopná dať dohromady. Keď ma konečne znovu navštívilo moje tvorivé ja som si povedala, že už je príliš neskoro zverejňovať články z leta a to bola veľká chyba.

Ďalším faktorom, ktorý z výraznej miery ovplyvnil stagnáciu je samozrejme škola. Áno áno, veľa z vás si povie, že ostatní blogeri stíhajú pridávať aj popri škole. Je to pravda, stíhajú. No nie všetci majú tak zložitú maturitu ako práve my v Piešťanoch. Okrem základných predmetov máme praktickú časť maturity, ktorú budeme čoskoro obhajovať a náš okruh maturitných otázok zahŕňa predmety ako napríklad manažment, ekonomika, účtovníctvo, marketing alebo právo. Do toho nás v škole naozaj nešetria a 3 písomky denne nie sú ničím výnimočným.

Tento dôvod som si chcela najskôr nechať pre seba lebo som nebola na 100% stotožnená s jeho zverejňovaním. Nakoniec som si však povedala prečo nie? Nie je hanba mať slabé stránky a snažiť sa zlepšovať. Preto som veľa času mimo blogu strávila štúdiom o blogovaní. Učila som sa ako písať zaujímavejšie, ako prilákať viac ľudí na môj blog, prečo písať radšej častejšie ako veľa. Musím uznať, že táto prestávka mi naozaj veľa dala a neviem sa dočkať, keď začnem využívať svoje poznatky v praxi.


Aké krajiny navštívim v najbližších mesiacoch? 


Po úspešnej plavbe, ktorú sme absolvovali minulý rok v Karibiku sme sa rozhodli pre ďalšiu, tentokrát na juhu Európy. Naša plavba začína v Talianskom Janove, odkiaľ sa presunieme do Ríma a následne do Palerma. Po absolvovaní Talianska nás čaká presun na Maltu, kde si pozrieme mesto Valletta. Tam ale náš výlet nekončí a nasmerujeme si to priamo do Barcelony, z ktorej nás čaká už iba jedna zastávka, a to Marseille vo Francúzsku. Celý náš trip bude spríjemňovať fakt, že naša loď spoločnosti MSC nemá ešte ani rok a počas dňa na mori si užijeme jedinečné vystúpenie svetoznámeho Cirque du soleil. Celkom pecka, však? Hovoríte si, čo môže byť lepšie? Napríklad to, že odchádzame už o 2 dni!!


O necelé tri týždne po návrate z plavby sme si naplánovali Veľkú noc v netradičnom štýle. Tento rok ju totižto strávime vo Švajčiarsku. Pre mnohých táto destinácia skutočne nie je dream come true, no nakoľko som vo Švajčiarsku ešte nebola a vôbec neviem, čo mám od tej krajiny očakávať sa dosť teším, keď ju preskúmam. Navštívime mesto Strasbourg a Luzern, absolvujeme menšiu vínnu cestu v Ribeauville, pozrieme si vodopád Rheinfall, preskúmame architektonickú perlu Švajčiarska mestečko Stein am Rhein, urobíme si kolečko okolo jazera v Zurichu a kto vie, čo všetko tam na nás ešte čaká.


Pomaly sa blížime k záveru a teda mojej poslednej naplánovanej ceste. S dlhoročným kamarátom sme chceli ísť už vo Februári na otočku do Izraela, no naše matky boli výrazne proti tomuto excelentnému nápadu. Rozhodli sme sa teda vybrať trochu menej "hrozivú" destináciu a preto sme si minulý týždeň bookli letenky do Švédskeho mestečka Malmö (za 30€ no nekúp to). S ubytkom bol trochu problém nakoľko mi moja appka Airbnb neverila, že som človek a musela som jej niekoľkokrát dokázať túto skutočnosť.  Nakoniec sa však všetko podarilo a naša oslava absolvovania písomných maturít a príprava na ústne je oficiálna.


Som veľmi rada, že konečne vychádza článok a najmä, že som späť vo forme a v oveľa lepšej ako predtým. Keďže sa z plavby vrátime dva dni pred písomnými maturitami asi nebudú články hneď po návrate, no budem sa ich snažiť pridať čo najskôr to pôjde. Rozhodne nebudeme iba nudne chodiť po pamiatkach takže sa máte na čo tešiť. Prajem vám krásny večer. D.


2 komentáre:

  1. Určite sa na Švajčiarsko teš,ja sa tam každý rok rada vraciam a nikde si lepšie neoddychnem ako tam! ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som veľmi zvedavá, s akým pocitom sa vrátim ja, pretože som počula veľa podobných názorov! Vraj je tam nádherná príroda a pokoj takže sa neviem dočkať. :) Krásny deň prajem. D.

      Odstrániť