Let's begin!

Ahojte,

svoj prvý príspevok na blogu som sa rozhodla venovať sebe. Nie preto, že by som sa potrebovala zviditeľňovať alebo niečo podobné ale aby ste od začiatku vedeli kto som a prečo som sa rozhodla založiť si blog.





Takže v skratke, volám sa Diana a mám 17 rokov. Pochádzam zo Slovenka ale veľmi rada cestujem všade kde sa dá a objavujem nové miesta. K môjmu srdcu asi zatiaľ najviac prirástlo Francúzsko, či už Nice alebo Monaco. Z každého tripu by som chcela pridať aspoň krátky príspevok pretože ma to neskutočne baví a dúfam, že vás to bude baviť so mnou.

(Neodpustím si aspoň malú ukážku z Nice)


Ako ste si možno všimli, veľmi rada fotím. Či už prírodu, rôzne zaujímavé miesta alebo ľudí. Bez foťáku (minimálne v mobile) ani nevychádzam z domu. Moje fotky síce niesú na žiadnej profesionálnej úrovni ale keďže to robím čisto pre zábavu vôbec mi to nevadí. 

Medzi ďalšie moje koníčky patrí jednoznačne šport. Už ako malá som sa dosť dlho venovala karate. Neskôr ma to však omrzelo a prišiel na rad tanec. Ten ma držal o niečo dlhšie avšak prestížna hotelová akadémia (volajme to radšej IBA stredná škola) nás rozdelila.Na škole ma dosť pohltil basketball. Vo svojom 'najlepšom období' som bola na každom tréningu no pri prehraných súťažiach mi to natoľko znížilo ego a chuť hrať, že momentálne už hrám čisto iba rekreačne (to vyznelo ako keby som bývala nejaký profík, to naozaj nie iba som sa mu venovala, nikto nepovedal, že mi to aj išlo :D). Momentálne sa zo športu venujem posiľňovaniu, občasnému behu alebo niečomu príležitostnému. 

Ďalej by som vám chcela predstaviť svojich štvronohých kamarátov. Jedným z nich je môj pes, ktorého ľúbim už celých 12 rokov. A druhým je 'čerstvý' prírastok do rodiny, ktorý bol mojim predčasným darčekom na 18-tku a tým je môj kôň. 





Svoj blog som sa rozhodla založiť hlavne preto, že ma veľmi baví písať. Od mala som po ňom túžila no nikdy som nemala dosť odvahy si ho založiť. Je to pre mňa koníček a rovnako aj spôsob, akým sa vyjadriť. Keďže väčšinu roka bývam na internáte v škole, na príspevky zrejme nebudem mať toľko času, koľko by som chcela. Momentále ma však čaká skoro mesiac doma takže sa budem blogu venovať naplno. Naozaj verím, že vás bude baviť čítať moje príspevky a budem veľmi rada za hociaké komentáre alebo odozvy. Je pre mňa dôležité, aby to bol pre vás rovnaký zážitok ako pre mňa. Týmto by som svoj prvý článok pomaly ukončila. Myslím, že na začiatok toho o mne viete dosť. Ak by ste mali nejaké otázky alebo návrhy na ďalšie príspevky určite mi dajte vedieť! 

 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára